Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse på min email, hvad gør jeg?

Der sendes automatisk en email til den registrede emailadresse når du har afsluttet bestillingen. Mange gange lander denne email i en "uønsket post" mappe i din emailklient. Denne mappe kan have forskelligt navn, alt efter hvilken emailklient der er tale om. I Gmail kan den lande under promoveringsfanen, i Outlook/Hotmail/Live kan den lande i junk folderen osv.

Hvis du har brugt din arbejdsemail til ordreafgivelsen, kan ordrebekræftelsen nogle gange blivet spærret af din arbejdsgivers emailfilter.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os hvis du vil være 100% sikker på at din ordre er gået igennem. Skriv en email til info@partyhuset.dk, hvor du angiver det navn du brugte til bestillingen.

Jeg vil gerne afhente mine varer, hvad gør jeg?

Du kan angive ved bestillingen at du vil afhente på vores adresse i Horsens. Du betaler ikke nogen fragt ved valg af denne leveringsmåde. Du kan efterfølgende skrive os en email om hvornår du foretrækker at hente varerne og vi får aftalt nærmere om tid og sted. Hvis du ikke skriver til os ang. afhentning, sender vi dig en email når din ordre er klar.

Jeg har bestilt for noget tid siden men har ikke modtaget min pakke endnu

Efter at vi afleverer pakken til Post Danmark, sørger Post Danmark at sende dig en email når din ordre er klar til afhentning eller er på vej til dig. Vær opmærksom på at denne email kan også lande i din uønsket post mappe i din emailklient. Se det øverste spørgsmål.
Læs evt. nærmere om fragt og levering her.

Jeg er lidt sent ude med min bestilling, kan jeg nå at få min ordre leveret?

Sålænge du bestiller inden kl 12 i hverdagene sørger vi for at sende den samme dag. Derefter stoler vi på at Post Danmark gør deres del og vores erfaring er at du kan have din ordre i hænderne dagen efter. I tilfælde af vi har udsolgt af en eller flere varer i din bestilling sørger vi for at sende dig en email hurtigst muligt. 

Hvornår bliver mine penge hævet efter jeg har angivet min ordre?

Vi må ikke hæve pengene fra dit betalingskort før vi har afsendt din ordre. Dette gælder også ved afhentning af ordre, hvor vi først hæver efter afhentning.

Jeg har ikke modtaget en faktura for min bestilling?

Når vi har afsendt din ordre, modtager du en email om at din ordre er sendt. Vedhæftet denne mail er en faktura for din ordre.

Jeg vil gerne bestille en vare men der er ikke nogen "Læg i kurv" knap.

Hvis der ikke er en "Læg i kurv" knap på varen, er den desværre midlertidigt udsolgt. Vi bestræber at have alle varer på lager og det kan i mange tilfælde være kort tid indtil vi får varen hjem igen. Du er velkommen til at skrive til os hvis du vil vide nærmere om muligt leveringstidspunkt. 

Vi er en virksomhed/organisation og vi skal bruge en stor mængde festartikler.

Hvis der er tale om rigtig stor beholdning af nogle bestemte varer og bestillingen sker i god tid kan vi oftest sørge for at have varerne på lager. Skriv til os på info@partyhuset.dk hvis du ønsker nærmere informationer. 

Jeg har lagt de ønskede varer i kurven men kan ikke afslutte bestillingen?

Gennemgå bestillingsformularen og kontrollerer om der er nogle røde krydser ud for en eller flere af felterne. I disse tilfælde kræver det blot at du skal udfylde felterne for at komme videre. Dette gælder også for afkrydsning af at du bekræfter dine informationer og godkender handelsbetingelserne.

Jeg har afsluttet en bestilling, men glemte nogle varer, hvordan kan jeg undgå at betale for levering igen?

Du lægger blot en ny bestilling og vælger "Afhentning i Horsens" under leveringsmåde og skriver i bemærkningsfeltet at denne ordre skal lægges sammen med din anden ordre. Husk at skrive dit forrige ordrenummer og/eller navn.

Jeg vil gerne se varerne før jeg køber dem, er det muligt?

Desværre har vi ikke en fysisk butik og kan derfor ikke tilbyde fremvisning før bestilling. Hvis du har nogen spørgsmål ang. varerne er du velkommen til at sende os en forespørgsel på email.

Jeg vil gerne returnere en vare, hvad gør jeg?

Du kan sende os en email til info@partyhuset.dk hvor du skriver at du ønsker at returnere en del eller hele ordren. Derefter sender du pakken tilbage. Evt. returneringsomkostninger betales af dig.

Se mere om reklamation og fortrydelsesret i vores handelsbetingelser her.

Jeg leder efter superflot service og pynt til min fest, hvor finder jeg det?

Du er lige hvor du skal være, på Partyhuset.dk, hvor du kan finde service og pynt til alle fester. Så nyd det, kig rundt på vores side og bliv inspireret. Vi håber at du finder det du skal bruge for at holde den bedste oplevelse for dig og dine gæster. 


x
pname

Varen er tilføjet til din indkøbskurv.

« Fortsæt med at shoppe Gå til bestilling »
x
Fejl

o, no, der opstod et problem.

« Fortsæt med at shoppe