Kategorier

Populære varer

Kundeservice

Nyheder

Følg os på Facebook

Ofte stillede spørgsmål

Før bestilling

Jeg er lidt sent ude med min bestilling, kan jeg nå at få min ordre leveret?

Sålænge du bestiller inden kl 12 i hverdagene sørger vi for at sende den samme dag. Derefter sørger Post Nord at du har din ordre klar til afhentnig eller leveret hjemme hos dig dagen efter. I tilfælde af vi har udsolgt af en vare i din bestilling sender vi dig en email hurtigst muligt. 

Hvornår bliver mine penge hævet efter jeg har angivet min ordre?

Vi må ikke hæve pengene fra dit betalingskort før vi har afsendt din ordre. Dette gælder også ved afhentning af ordre, hvor vi først hæver efter afhentning.

Jeg har ikke modtaget en faktura for min bestilling?

Når vi har afsendt din ordre, modtager du en email om at din ordre er sendt. Vedhæftet denne mail er en faktura for din ordre.

Vi er en virksomhed/organisation og vi skal bruge en stor mængde festartikler.

Hvis der er tale om rigtig stor beholdning af nogle bestemte varer og bestillingen sker i god tid kan vi oftest sørge for at have varerne på lager. Skriv til os på info@partyhuset.dk hvis du ønsker nærmere informationer. 

Jeg har lagt de ønskede varer i kurven men kan ikke afslutte bestillingen?

Gennemgå bestillingsformularen og kontrollerer om der er nogle røde krydser ud for en eller flere af felterne. I disse tilfælde kræver det blot at du skal udfylde felterne for at komme videre. Dette gælder også for afkrydsning af at du bekræfter dine informationer og godkender handelsbetingelserne.

Jeg vil gerne se varerne før jeg køber dem, er det muligt?

Desværre har vi ikke en fysisk butik og kan derfor ikke tilbyde fremvisning før bestilling. Hvis du har nogen spørgsmål ang. varerne er du velkommen til at sende os en forespørgsel på email, kundeservice@partyhuset.dk

Jeg leder efter superflot service og pynt til min fest, hvor finder jeg det?

Du er lige hvor du skal være, på Partyhuset.dk, hvor du kan finde service og pynt til alle fester. Så nyd det, kig rundt på vores side og bliv inspireret.

Vi håber at du finder det du skal bruge for at holde den bedste oplevelse for dig og dine gæster.

Efter bestilling

Jeg har afsluttet en bestilling, men glemte nogle varer, hvordan kan jeg undgå at betale for levering igen?

Du lægger blot en ny bestilling og vælger "Afhentning i Horsens" under leveringsmåde og skriver i bemærkningsfeltet at denne ordre skal lægges sammen med din anden ordre. Husk at skrive dit forrige ordrenummer og/eller navn.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse på min email, hvad gør jeg?

Der sendes automatisk en email til den registrede emailadresse når du har afsluttet bestillingen.

Bemærk! Mange gange lander denne email i en "uønsket post" mappe i din emailklient. Denne mappe kan have forskelligt navn, alt efter hvilken emailklient der er tale om. I Gmail kan den lande under promoveringsfanen, i Outlook/Hotmail/Live kan den lande i junk folderen osv.

Hvis du har brugt din arbejdsemail til ordreafgivelsen, kan ordrebekræftelsen nogle gange blivet spærret af din arbejdsgivers emailfilter.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os hvis du vil være 100% sikker på at din ordre er gået igennem. Skriv en email til kundeservice@partyhuset.dk, hvor du angiver det navn du brugte til bestillingen.

Jeg vil gerne afhente mine varer, hvad gør jeg?

Du kan angive ved bestillingen at du vil afhente på vores adresse i Horsens. Du betaler ikke nogen fragt ved valg af denne leveringsmåde. Du kan efterfølgende skrive os en email om hvornår du foretrækker at hente varerne og vi får aftalt nærmere om tid og sted. Hvis du ikke skriver til os ang. afhentning, sender vi dig en email når din ordre er klar.

Jeg har bestilt for noget tid siden men har ikke modtaget min pakke endnu

Efter at vi afleverer pakken til Post Nord modtager du en sms og email fra dem hvor du kan følge din ordre.
Vær opmærksom på at denne email kan også lande i din uønsket post mappe i din emailklient. 
Hvis du ikke har modtaget informaton fra Post Nord må du kontakte os på kundeservice@partyhuset.dk eller på tlf. 23907061

Læs evt. nærmere om fragt og levering her.

Jeg vil gerne returnere en vare, hvad gør jeg?

Du bedes sende os en email til kundeservice@partyhuset.dk hvor du skriver at du ønsker at returnere en del eller hele ordren. Derefter sender du pakken tilbage og vi refunderer beløbet når vi har modtaget varerne.
Evt. returneringsomkostninger betales af dig.
Ordren sendes til:
Partyhuset.dk
Erantisvej 35
8700 Horsens

Bemærk at den ikke kan sendes til vores lageradresse der står på postetiketten.

Se mere om reklamation og fortrydelsesret i vores handelsbetingelser her.